22 Haziran 2017 Perşembe 23:16

Koordinatörlük Sorumlusu


Araştırmacı.   Leyla Yılmaz KANBUR

 

HASTA OLARAK HAKLARIMIZ;

1) Hizmetten Genel Olarak Faydalanma,

2) Bilgilendirme ve Bilgi İsteme,

3) Sağlık Kuruluşunu ve Personelini Seçme ve Değiştirme,

4) Mahremiyet,

5) Rıza,

6) Güvenli Ortamda Sağlık Hizmeti Alma,

7) Dini Vecibelerini Yerine Getirebilme,

8) Saygınlık Görme ve Rahatlık,

9) Ziyaretçi ve Refakatçi Bulundurma,

10) Şikayet ve Dava Hakkı

HASTA OLARAK SORUMLULUKLARIMIZ

1) Başvurduğu sağlık kurum ve kuruluşunun kural ve uygula-malarına uygun davranır ve katılımcı bir yaklaşımla teşhis ve tedavi ekibinin bir parçası olduğu bilinciyle hareket eder.

2) Yakınmalarını, daha önce geçirdiği hastalıkları, gördüğü tedavileri ve tıbbi müdahaleleri, eğer varsa halen kullandığı ilaçları ve sağlığıyla ilgili bilgileri mümkün olduğunca eksiksiz ve doğru olarak verir.

3) Hekim tarafından belirlenen sürelerde kontrole gelmeli ve tedavisinin gidişatı hakkında geri bildirimlerde bulunur.

4) Randevu tarih ve saatine uyar, değişiklikleri ilgili yere bildirir.

5) İlgili mevzuata göre öncelik tanınan hastalar ile diğer hastaların ve personelin haklarına saygı gösterir.

6) Personele sözlü ve fiziki saldırıya yönelik davranışlarda bulunmaz.

7) Haklarının ihlal edildiğini düşündüğünde veya sorun yaşadığında hasta iletişim birimine başvurur.”

 

Eklenme Tarihi:   01.04.2015 Okunma Sayısı:   11331
Web uygulamaları Alo 113 Alo 150 Alo 184 Alo 182 Alo 171 Bilgi edinme Sağlık turizmi Stratejik plan Klinik kalite EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ
Sağlık Net E-Posta Elektronik belge Sağlıkta buluşma noktası Obezite Havanı koru Aile hekimliği Bağlantılar Bilgi Edinme
E-kütüphane E-Devlet Linkler Organ Bağışı
Toplam Tekil Ziyaretçi: 450472 | Toplam Sayfa Gösterimi: 9946393
Gbit Yazılım T.C. Sağlık Bakanlığı | Rize Sağlık Müdürlüğü superligtv sunucu strateji oyunuRize il Saglık Müdürlügü Web Sitesi. Kurum hakkında bilgiler, Subeler, projeler ve duyurular yer alıyor.